tiistai 2. lokakuuta 2012

Greetings from SF!

Eli pari viikkoa sitten sain mukavan yllätys paketin host perheeltäni.




 Paketti sisälsi San Francisco Giantsien (paikallinen baseball joukkue) sponsoroiman adidaksen t-paidan hienolla San Francisco-tekstillä. Tykkään paidasta tosi paljon ja se on ehdottomasti lähdössä takaisin Californiaan mukanani!:)



Sain myös San Francisco Bay alueen kartan, jota olen jo hieman tutkinut ja todennut, että kylläpä olen isoon kaupunkiin lähdössä!





Paketin mukana tuli myös vähän opiskeltavaa materiaalia, nimittäin California Driver Handbook. Tätäkin vihkosta olen jo lueskellut ja se sisältää aika paljon samoja asioita mitä jo Suomessa käytiin autokoulussa läpi. Tietysti muutamia uusia liikennemerkkejä yms. pitää opetella, mutta enköhän minä kortin tuollakin saa. Kansainvälisellä ajokortilla saan siis ajaa ensimmäiset 30 päivää, jonka jälkeen vaaditaan, että olen suorittanut osavaltion ajokortin.




Sain myös aivan ihanat lahjat perheen tytöiltä. He olivat tehneet vesivärimaalaukset, joissa komeilivat minä ja tytöt käsi kädessä! Huomioikaa myös hienosti yhteen sointuvat vaatteet:)






4 kommenttia:

  1. Sun perhe vaikuttaa tosi ihanalta! Toivottavsti tuutte hyvin toimeen ja saat viettää ihanan vuoden siellä! Vai kaks? Onko teillä ollu perheen kanssa jo nyt puhetta kahdesta vuodesta vai menikö mulla joku ohi kun luin tän koko blogin äsken? :D Jään ehdottomasti seurailemaan, ittellä vasta hakuvaihe menossa ja ihan kauhee lähtökateus!

    VastaaPoista
  2. Moikka! Tää on nyt näköjään vähän epäselvää kaikille kuinka pitkäksi aikaa oon lähdössä, kun en tosiaan siitä oo sen enempää missään postauksessa maininnu :D pitäis varmaan tehdä postaus asiasta! Eli perheen kanssa on puhuttu, että pidentäisin vuottani ainakin 6 kk ja jos kaikki menee hyvin he tarvitsisivat au pairia vielä pitempään eli valmistaudun nyt siihen, että olisin pisimpään sen kaksi vuotta matkassa... Tulipas taas järkevästi selitettyä:D mutta pointti on, että todellakin ihanaan perheeseen oon lähdössä ja olen valmis pidentämään heidän toiveidensa mukaan:)

    VastaaPoista
  3. Moi! Eksyin juuri blogiisi cultural caren sivujen kautta. Itsekin ajattelin lähteä au pairiksi kunhan vaan lukio on suoritettu.

    Vaikuttaa, että sulla on tosi ihana perhe tiedossa Jenkeissä! :) Jään innolla odottamaan sun postauksia ja kuvia Californiasta. Tosi hauskaa ja antoisaa vuotta/vuosia sulle! :)

    VastaaPoista
  4. Moikka! Suosittelen lämpimästi au pairiksi lähtöä:) hyvä vaihtoehto lukion jälkeen, ainakin minulle, joka ei tiennyt yhtään mihin hakasin tai mitä tekisin kun sain viimein lakin päähän... Ja kiitos kiitos, ihana perhe todellakin odottaa! Uskon, että tää blogi herää myös kunnolla eloon kun pääsen Californiaan..:)

    VastaaPoista