keskiviikko 15. elokuuta 2012

Long time no see

Vähään aikaan ei sitten olekkaan tullut kirjoiteltua tänne blogiin.. Ei huolta, olen vieläkin lähdössä Amerikkaan ja itseasiassa juuri lähdön takia en ole kauheasti ehtinyt mitään kirjoitella.

Kiirettä on tosiaan pitänyt. Olen hoitanut viisumiasioitani, vieraillut poliisilla ajokorttiasioita hoidellessa, hoitanut muita paperiasioita, lomaillut ja viettänyt aikaa ystävieni kanssa, joita en pian nää kahteen vuoteen... Myös tulevan perheeni kanssa olen pitänyt yhteyttä. Viimeaikoina olen puhunut paljon perheen nykyisen au pairin kanssa Facebookin välityksellä ja olen entistä varmenpi siitä, että tein oikean päätöksen perheen suhteen!:)

Nyt aijon kuitenkin ryhdistäytyä blogini kanssa ja päivittää tekstejä niin paljon kuin mahdollista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti